Strona główna

Zmiany w ratuszu

Zmiany w ratuszu

2014-03-11 10:52:01  |  Tekst i fot. mz

W urzędzie miejskim zmieniono regulamin organizacyjny. Liczba wydziałów wzrosła o dwa. Jeden jest całkiem nowy, inny wynika z podziału obowiązków. Doszło też dwóch nowych dyrektorów.

 

W miejsce jednego - Wydziału Gospodarowania Przestrzenią i Nieruchomościami, powstały dwa. - Oddzieliłem nieruchomości od planowania, wzmacniając jedno i drugie. Nie jest to kosztowna reforma – infomuje Arseniusz Finster. Wydziałowi Gospodarowania Przestrzenią szefuje Jacek Marczewski, który jeszcze przed podziałem pełnił funkcję dyrektora w tymże wydziale. Jego pracownik Waldemar Gregus awansował na stanowisko dyrektorskie w Wydziale Planowania Przestrzennego. Jak mówi burmistrz Finster, liczba pracowników się nie zwiększyła, zostali podzieleni po połowie na dwa wydziały. Zmiany organizacyjne związane są m.in. z ambitnymi planami sprzedaży nieruchomości miejskich. Sprawy ściągania należności też zostały uznane na tyle istotne, że powstał Wydział Windykacji. - Na dyrektora tego wydziału powołałem Tomasza Czupryniaka – informuje włodarz.

Zmiany są na tyle świeże, że nowych wydziałów nie można jeszcze znaleźć na stronie internetowej urzędu, podobnie jak zmienionego schematu organizacyjnego.

Powiązane artykuły:

Najnowsze artykuły:

pełna wersja Chojnice24  |  do góry

© chojnice24.pl  |  powered by intensys.pl