Strona główna

Sale obsługi klienta w pomorskim NFZ wznawiają działalność

Sale obsługi klienta w pomorskim NFZ wznawiają działalność

2022-02-25 12:09:41  |  Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ fot. pexels.com

Od najbliższego poniedziałku, 28 lutego, w siedzibach Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przywrócona zostanie w pełnym zakresie działalność sal obsługi klientów. Funkcjonowanie wznowi sala i punkt obsługi przy ulicy Leśnej 10 w Chojnicach.


Sala dostępne będzie dla klientów w dni robocze od godziny 8:00 do godziny 16:00. Podczas wizyty w siedzibie NFZ będzie można uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ, potwierdzić profil zaufany, podpisać umowę dotyczącą dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, zweryfikować własny status ubezpieczenia, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne, uzyskać podstawowe informacje o działalności NFZ z zakresu między innymi leczenia uzdrowiskowego i Narodowego Programu Szczepień oraz poznać aktualne wytyczne związane z zapisywaniem się na szczepienia przeciw Covid-19.

Zarówno klientów jak i pracowników NFZ obowiązywać będzie podczas wizyt zachowanie środków ostrożności dostosowanych do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:

- na salę obsługi będą mogły wejść wyłącznie osoby z zakrytymi maseczką ustami i nosem po zdezynfekowaniu rąk;

- obowiązywać będzie utrzymywanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;

- do dyspozycji klientów udostępniona będzie połowa miejsc siedzących;

- po wizycie każdego klienta stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka idługopisy, będą starannie dezynfekowane.

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych czuwał będzie wyznaczony pracownik Funduszu. Przed wejściem do sal obsługi nadal pozostaną skrzynki podawcze, w których będzie można zostawić korespondencję bez konieczności wchodzenia do wewnątrz budynku.

Pomorski NFZ zachęca również do kontaktu przy pomocy usługi e-Doradca NFZ. E-Doradca NFZ to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ poprzez spotkanie wideoza pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link na podany na stronie, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania. Więcej informacji na ten temat znaleźć można na stronie Centrali NFZ w zakładce Aktualności.

Pomorski NFZ przypomina też o możliwości korzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta, funkcjonującej pod bezpłatnym całodobowym numerem 800 190 590.

Powiązane artykuły:

Najnowsze artykuły:

pełna wersja Chojnice24  |  do góry

© chojnice24.pl  |  powered by intensys.pl