Strona główna

„Burmistrzu, prosimy o realizację obietnicy!”

„Burmistrzu, prosimy o realizację obietnicy!”

2013-07-04 10:43:14  |  oprac. je, fot. Krzysztof Różycki, tekst mkschojniczanka.pl

Prezes zarządu I-ligowej MKS Chojniczanka 1930 Maciej Polasik zwraca się z apelem o zwiększenie wsparcia finansowego do władz miasta i sponsorów.

„Euforia po historycznym awansie naszego klubu do I ligi pomału przemija. Musimy zdawać sobie jednak sprawę z wyjątkowości tego wydarzenia nie tylko dla sympatyków piłki nożnej, ale dla wszystkich mieszkańców Chojnic i regionu chojnickiego. Nadchodzi bowiem okres, w którym o Chojnicach będzie się mówić w całej Polsce. Chodzi nam o to, aby tę szczególną szansę na promocję wykorzystać nie tylko w kontekście piłki nożnej i sportu, ale także w rozsławianiu naszego miasta i regionu oraz biznesu.

Najbliższe dni to okres intensywnej pracy w klubie. Pracy związanej z budowaniem zespołu na miarę I ligi, ale także, a może przede wszystkim z konstruowaniem budżetu na przyszły sezon. Gra w wyższej lidze wiązać się będzie z wyższymi kosztami funkcjonowania klubu. Środki przekazywane klubowi przez firmy sponsorujące z pewnością nie będą wystarczające. Również wsparcie Urzędu Miasta na dotychczasowym poziomie nie pozwoli sprostać wyzwaniom jakie niesie za sobą gra na szczeblu pierwszoligowym i oczekiwaniom jakie stawiają przed klubem kibice.

W najbliższych dniach sponsorzy mogą spodziewać się wizyt przedstawicieli klubu, w trakcie których chcielibyśmy podziękować firmom za dotychczasowe wspieranie Chojniczanki i wręczyć im pamiątki klubowe specjalnie przygotowane z okazji awansu do I ligi. Przy okazji chcielibyśmy porozmawiać o rozszerzeniu współpracy o nowe możliwości reklamowe i promocyjne, które niesie ze sobą gra na zapleczu ekstraklasy.

Lipiec to również okres w którym będziemy się starali pozyskać jak najwięcej nowych podmiotów zainteresowanych współpracą z klubem. W tym miejscu bardzo liczymy na pomoc naszych kibiców w nawiązaniu kontaktów z potencjalnymi sponsorami. Bardzo istotnym elementem całego budżetu będzie to, o ile zwiększone zostanie wsparcie jakie otrzymujemy z Urzędu Miasta Chojnice. Panie Burmistrzu prosimy o wywiązanie się z obietnic w tej kwestii.

I liga to większe zainteresowanie klubem, które niesie za sobą nowe możliwości reklamowe. Możemy liczyć na stałą obecność w rubrykach gazet sportowych takich jak Przegląd Sportowy czy Piłka Nożna. Nade wszystko największym nośnikiem reklamowym będzie obecność Chojniczanki w programach Orange Sport. Kanał należący do Telekomunikacji Polskiej dociera do 5,3 miliona gospodarstw domowych i jest obecny na największych platformach satelitarnych z NC+ i Cyfrowym Polsatem na czele! Takich możliwości promocji nie było jeszcze nigdy w ciągu 83-letniej historii naszego klubu!

Podczas ostatnich spotkań II ligi na trybunach zasiadało około 3000 osób. To niesamowity kapitał. Przynosi on wymierny dochód klubowi, ale również podnosi istotnie jego wartość marketingową. Apelujemy do kibiców o pełne trybuny na każdym meczu. (…)”

Prezes Zarządu

Maciej Polasik

Powiązane artykuły:

Najnowsze artykuły:

pełna wersja Chojnice24  |  do góry

© chojnice24.pl  |  powered by intensys.pl