Telewizja śniadaniowa to za mało
18 tys. zł netto miał kosztować miasto Chojnice udział w konkursie na „DesigNOWE miasto 2011r", burmistrz Arseniusz Finster uznał, iż to trochę za dużo jak na 8 minut promocji w telewizji śniadaniowej.
Organizatorem konkursu, mającego na cel wybór miasta, mogącego się pochwalić najbardziej nowoczesną i funkcjonalną przestrzenią, jest Stowarzyszenie Wspierania Miast i Regionów PROREGIONA oraz telewizyjna „jedynka”. To właśnie w programie Kawa czy herbata wyemitowany miał być trzyminutowy film pokazujący najbardziej designerskie oblicze miasta, a po jego projekcji o atutach i walorach grodu przez 5 minut mówić mieli jego przedstawiciele.
Zdaniem Finstera, gra nie jest warta świeczki.
- Emisja miałaby być rano, kiedy wszyscy idą do pracy – argumentował burmistrz i odrzucił propozycję startu w konkursie.
Tymczasem oprócz wspomnianych 8 minut na telewizyjnej antenie, które przysługiwać miały każdemu z 16 uczestników, zwycięskie miasto będzie mogło liczyć na ogólnopolską kampanię billboardową. Wyniki konkursu natomiast mają zostać ogłoszone podczas specjalnej gali, którą również emitować będzie TVP1.