Strona główna

Telewizja śniadaniowa to za mało

Telewizja śniadaniowa to za mało

2011-02-24 13:48:17  |  tekst mn, fot.Daniel Frymark

18 tys. zł  netto miał kosztować miasto Chojnice udział w konkursie na „DesigNOWE miasto 2011r", burmistrz Arseniusz  Finster uznał, iż to trochę za dużo jak na 8 minut promocji w telewizji śniadaniowej.

Organizatorem konkursu, mającego na cel wybór miasta, mogącego się pochwalić najbardziej nowoczesną i funkcjonalną przestrzenią, jest Stowarzyszenie Wspierania Miast i Regionów PROREGIONA oraz telewizyjna „jedynka”. To właśnie w programie Kawa czy herbata wyemitowany miał być trzyminutowy film pokazujący najbardziej designerskie oblicze miasta, a po jego projekcji o atutach i walorach grodu przez 5 minut mówić mieli jego przedstawiciele.

Zdaniem Finstera, gra nie jest warta świeczki.

- Emisja miałaby być rano, kiedy wszyscy idą do pracy – argumentował burmistrz  i odrzucił propozycję startu w konkursie.

Tymczasem oprócz wspomnianych 8 minut na telewizyjnej antenie, które przysługiwać miały każdemu z 16 uczestników, zwycięskie miasto będzie mogło liczyć na ogólnopolską kampanię billboardową. Wyniki konkursu natomiast mają zostać ogłoszone podczas specjalnej gali, którą również emitować będzie TVP1.

Powiązane artykuły:

Najnowsze artykuły:

pełna wersja Chojnice24  |  do góry

© chojnice24.pl  |  powered by intensys.pl