Strona główna

W ratuszu potrzeba kolejnych urzędników

W ratuszu potrzeba kolejnych urzędników

2016-12-23 13:00:32  |  Monika Szymecka

Na początku roku odbędą się konkursy na stanowiska urzędnicze w dwóch wydziałach odpowiedzialnych za pozyskiwanie funduszy i inwestycje. Urząd miejski zatrudnia ponad 150 osób.

 

W przyszłorocznym budżecie na inwestycje zaplanowano 44 mln zł, z czego dużą część stanowią unijne środki. Sztandarowe inwestycje to dworzec i deszczówka, a także trwająca już przebudowa Chojnickiego Centrum Kultury.

- Ta ilość inwestycji i ilość środków, która jest w budżecie, powoduje potrzebę wzmocnienia wydziału budowlano-inwestycyjnego i programów rozwojowych. Na pewno odbędą się na początku roku konkursy i po jednym etacie dodatkowo do tych wydziałów będę chciał dołożyć - zapowiada burmistrz Arseniusz Finster.

Link do Mp3 (- Ta ilość inwestycji i ilość środków powoduje potrzebę...)


Wydział B-I aktualnie stanowią cztery osoby, w tym dyrektor Jacek Domozych. Jedna więcej pracuje w wydziale prowadzonym przez Tomasza Kamińskiego. - Bardzo mało, dlatego potrzeba tych konkursów i mamy nadzieję na zatrudnienie kompetentnych i przygotowanych do pracy kolegów czy koleżanki - mówi burmistrz.

Urząd miejski zatrudnia przeszło 150 osób. Dokładne liczby przy okazji ostatniej waloryzacji płac pod koniec września podawał sekretarz urzędu Robert Wajlonis. - Na chwilę obecną ratusz zatrudnia 134 osoby plus 21 strażników miejskich. W tych 134 osobach 39 etatów to etaty pomocnicze i sekretarskie, a dotyczą one i administracji. Mam na myśli panie sprzątające, pracowników gospodarczych w parku Tysiąclecia. To są pracownicy stadionu, pracownicy pilnujący m.in. galerii Trzebiatowskiego, pracownicy zatrudnieni na orlikach, obiektach sportowych, w tym również osoby sprzątające - 21 września wyliczał dyrektor wydziału organizacyjnego.

Powiązane artykuły:

Najnowsze artykuły:

pełna wersja Chojnice24  |  do góry

© chojnice24.pl  |  powered by intensys.pl