Strona główna

Burmistrz proponuje marketingowca

Burmistrz proponuje marketingowca

2014-02-03 10:08:16  |  Tekst i fot. mz

Było już kilka spotkań i pomysłów. Na razie postulat kupców wjazdu na rynek od ul. Cechowej został odrzucony. Burmistrz za to znalazł dla przedsiębiorców, i to nie tylko tych z centrum, marketingowca. Wojciech Reszkowski z firmy Isonet ofertę współpracy zaprezentował podczas konferencji prasowej. Samorząd i kupcy próbują podjąć działania, by przyciągnąć klientów do centrum, których stracili na rzecz podmiejskiej galerii.

Na początek musi stworzona baza danych, która znajdzie się na stronie www.centrumchojnice.pl, a której adres będzie na billbordach m.in. przy wjazdach do miasta. Oprócz samej bazy, mają tam być zamieszczane informacje o atrakcjach i wydarzeniach. Głównie z myślą o turystach. Pod adresem na razie widnieje formularz, który muszą wypełnić zainteresowani współpracą przedsiębiorcy. - Następnym krokiem po zbudowaniu bazy będą spotkania i analiza potrzeb marketingowych. Będziemy słuchać i odpowiadać na postulaty. Nie będziemy narzucać, jak mają się promować przedsiębiorcy – zapowiada Wojciech Reszkowski. Poza stroną internetową i wirtualną mapą strefy a, proponuje tradycyjne gazetki, marketing e-mail, sms, system punktowy, reklamę w mediach i na portalach społecznościowych. Od wyboru przedsiębiorcy będą uzależnione koszty. - Muszę zgromadzić minimum 50 podmiotów – informuje właściciel Isonetu. Pytanie tylko czy ten niezbędny wymóg uda się spełnić. Marketingowiec wierzy w sukces i ma ambitne plany. - Chcemy przegonić Bramę Pomorza – przyznaje.

Jak samorząd zamierza pomóc przedsiębiorcom w promocji? Po pierwsze billboardy zachęcające do odwiedzenia centrum, ponadto koordynacja w Promocji Regionu Chojnickiego czy ułatwienia komunikacyjne.

Informacja o działaniach wraz z kontaktem

Powiązane artykuły:

Najnowsze artykuły:

pełna wersja Chojnice24  |  do góry

© chojnice24.pl  |  powered by intensys.pl