Spot o Chojnicach w Esce
„DesigNowe Miasto to konkurs, w którym wybierane są najpiękniejsze polskie miasta, gdzie zastosowano nowoczesne rozwiązania architektoniczne. W tegorocznej edycji laureatem nagrody internautów zostały pomorskie Chojnice. Głosujący docenili piękny rynek, park Tysiąclecia oraz nowoczesną marinę. Współorganizatorzy konkursu Spółka Przewozy Regionalne i Dobra Nasza S.A. gratulują zwycięzcy, a Ty nie czekaj – przyjedź, zobacz i poczuj ten klimat” spot o takiej treści od wtorku do piątku (28.08-31.08.2012) zostanie wyemitowany na antenie radia Eska.
- Będzie to ok. 90 spotów reklamowych o mieście Chojnice, taka darmowa promocja – zapowiedział burmistrz Arseniusz Finster. W ramach konkursu DesigNOWE Miasto 17 maja przed 7 rano w programie telewizji śniadaniowej „Kawa czy herbata” został wyemitowany kilkuminutowy reportaż o Chojnicach. Jego realizacja kosztowała miasto ponad 5 tys. zł.
Pierwsze miejsce w konkursie decyzją jury zajął Gorzów Wielkopolski, natomiast Chojnice zwyciężyły w internetowym głosowaniu. Udział w konkursie brały też Chełmno, Gliwice i Ciechanów. Ideą konkursu rozstrzygniętego na początku czerwca było promowanie miast z najlepiej zorganizowaną przestrzenią publiczną, które miały najciekawsze i najbardziej przyjazne obiekty użyteczności publicznej.